یه چیزی بگو


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلااااااممممم..

الان با متن آهنگ یه چیزی بگو تتلو و آرمین تو ای اف ام اووومدم

عااشق این آهنگم..

فوق العادست..

اگه نشنیدین حتما دانلود کنین

قسمتای صورتی مال تتلو و مشکی مال آرمینه

منو دیدی تازگیا

که پیشونیم خط افتاده موهام کم پشت

خسته شدن همه ی دوستام از فحش

شدی یه آدم چرت قفله ای که تف به این زندگی

دلم حرفاشو بهت که گفت

توهم یه چیزی بگو

بگو نمیتونه هیچی به زم

جون هرکی دوست داری یه چیزی بگو

یه چیزی بگو

یه چیزی بگو بزار قانع شم

تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم

مگه نمیبینی چقدر خراب و داغونم

تو این اوضاع منو تنها نزار خواهشا

بگو چرا داری میری آخه به چه قیمتی

کیه که مث من روتو بتونه بشه غیرتی

یا باتو تا بکنه توهر شرایط بدی

اونوقت توی بیمعرفت حتی جوابشو ندی

د یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی

چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی

چرا همیشه هرجا تورو باید ببینم

مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری

دیگه صدام دل تورو زده بسه رفتنی شو

بیخیال من خل و بد سرد عصبی شو

بدون هرکسی که دورو ور منه عوضی شد

کاش این حس بین تو ومن کم عوض میشد

نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم

قیافمو ببین چقد شیکسته شدم

چقد سختی کشیدم چقد ضربه خوردم

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مردم

چه شبایی که تا صبح بیداری کشیدم

ناخونای عصبی که روی دیوار میکشیدم

بازم آرومم نمیکرد روم تاثیری نزاشت

فکر میکردم عزیز تر از  خودم کسی نی براش

ببین چیکار کردی بامن مذهب

هر شب کارم شده گریه یا مستم

تو اوج دوستی چتو ولم کردی

وقتی مشکلی نبود بین مااصلا

تو یه دورویی یه آدم پست

شدی یه کسی که باهمه هست

باشه هرجوری میخوای تا کن

منم اینکاراتو یادمه پس

تو میدونستی که چیه درد من

تو میدونستی بدبختیمون چیه حرف بزن

بگو چرا با من انقدره سردی

بگو لعنتی اون کیه بعد من

 

دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمیکنم

دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم

کسی هم نمیخوام که بهم توجهی کنه

همه که مث تو منو اشباع نمیکنن

همه که مث تو با من خوب تا نمیکنن

منو از ته دل از اون بوسا نمیکنن

یا اونروزا که میبرن از هرکس و ناکسی

خودشونو تو دلم انقدر زود جا نمیکنن

دیگه شبا نمیام پشت خطی

خوشحالم که کنار اون خوشبختی

خوشحالم که یه حساب سوا  روش کردی

و بخاطر اون منو فراموش کردی

دیگه صدام تورو زده............



نظرات شما عزیزان:

مرمر
ساعت9:45---25 دی 1391
این اهنگه هم توپه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 دی 1391 15:8 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§